dagens outfit, ha ha ha

En s k dagens outfit verkar finnas på var och varannan blogg och jag vill inte vara sämre
image3

Jag är inte riktigt någon fotograf så jag ber om ursäkt för kvalitén... älskar ju egentligen högklackade skor men jobbar man i butik 10-19 så är det bara att glömma. Jag hoppas verkligen att världens bästa lillasyster läser det här. Hon befinner sig just nu i London och hennes outfit-kommentarer är ovärdeliga.

Min underbara pojkvän har precis lagat en jättegod middag, så nu sitter jag här mätt och belåten om undrar vad tusan man ska skriva. Jag börjar ana att man kanske blir mindre kreativ när man är så här däst.

Jag har förresten köpt den här idag
image4

Den är kanske inte helt och hållet min stil, men min chef har en i vitt och en i rosa och när jag såg henne i dem ville jag bara ha en själv. Jag tror den blir perfekt i sommar med ett par snygga jeans (och högklackat såklart).  Men det här är egentligen ingen modeblogg, bara så ni vet. Eller vi får väl se vad det här är.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jättefin!

2008-04-18 @ 21:39:31
Postat av: kojsa

skitsot juh! vad ar det for fin kjol du har pa dig?

2008-04-19 @ 17:16:29
Postat av: tove

den är jättejättefin annan! =)

2008-04-21 @ 00:18:19
URL: http://www.tovelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0