Det blev... en blogg!

Ja, då har man tagit steget, nu är man en av alla dem som bloggar. Känns lite skrämmande. Så varför har jag egentligen börjat? Min pojkvän tycker jag är helt knäpp, och jag kan väl erkänna att jag har mina invändningar själv. Töntigt nog handlar det nog till stor del om ett behöv att skriva av sig titt som tätt. Det är ju inte alltid som folk runt omkring en har lust att lyssna. Ja, ja, jag ska inte börja analysera det här utan bara konstatera att här är den, min blogg.

Vad jag ska skriva om vet jag inte riktigt ännu. Kanske vad som har hänt under dagen eller vad som cirkulerar i mitt huvud. Vi får se. Återkommer när jag vet.

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg så jag tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång. :)

2008-04-17 @ 20:40:36
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0