här bor jag

image1

och jag älskar verkligen Odenplan. Är uppväxt i Vasastan och har bott här hela mitt liv (undantaget två är i kollektiv i Bredäng). Bilden är tagen vid halv sju-tiden ikväll.

Min dag har inte innehållit någon särskilt, kom till jobbet kvart i nio för att städa innan vi öppnade. Vi hade otroligt lite kunder så jag och min chef började spåna på en tävling mellan oss som jobbar i butiken. Det är alltid bra med en extra morot så att man ger det där lilla extra. Slutade sex, mycket skönt att slippa stängning ibland. Jag har alltid velat göra ett event på facebook (ja, jag är en nörd), så jag tjatade på min pojkvän om att vi skulle bjuda våra vänner på en fest/förfest. Så nu har jag skapat ett facebook-event, sweet! Och jag har öppnat en blogg, det händer mycket idag vill jag lova. Får ta tillbaka det jag sa förut om att det varit en innehållslös dag. Jag får så sällan ändan ur vagnen. Kanske ska börja med en massa andra projekt nu när jag verkar vara i så handlingskraftig. Kanske rensa bland alla skor som står här i lägenheten? När man bor på 20 kvm så har man inte plats för mycket överflödigt. Dagens sanning. Men eftersom jag är lite av en hamster så är detta något som jag alltför sällan lever efter. Ska nog faktiskt ta ett ryck nu, återkommer med resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0