ikväll och imorgon (låter som en titel på en kärleksballad, eller?)

Har precis kommit hem från en underbar tjejkväll hos min chef. Mycket mat och MYCKET godis och så härliga tjejer, hela bunten. Det här blir ett kort inlägg, för imorgon blir en lång dag. Ska upp strax efter sju så jag hinner åka ner till båten. Ställningen ska rivas och det ska vi förhoppningsvis bli klara med på ett par timmar för jag börjar jobba kl tolv. Det är löningslördag, så man kan inte direkt dra fötterna efter sig på jobbet. Efter att vi stängt butiken kl sex ska jag skynda mig hem till mormor för att hämta Molly (se bild nedan) och till henne tillhörande grejer. Sen hem för middag med min pojkvän vid sju-snåret. Ett par timmar efter det ska jag träffa B och ta ett glas vin. Som sagt, en lång dag. Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0