19 dagar kvar

Idag har ångesten och stressen släppt. Om man är som jag så hjälper det inte att försöka tänka bort den, det gäller att handla. Så idag har jag gjort en massa saker som gnagde mig. Jag har packat 3 flyttkartonger (pust!), gått till återvinningsstationen, handlat, slängt mat som har gått ut, köpt en gigantisk resväska och börjat packa inför resan (helst vill jag ta med allt). Min pojkvän tycker att jag är ute i extremt god tid, men till honom vill jag bara säga att det är för husefridens skull. Som sagt, när jag är stressad så måste jag ta itu med det som stressar mig.

Efter en produktiv dag som denna anser jag mig värd en drink i goda vänners lag, so off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0