Bitter

Jag vill bara göra alla uppmärksammade på att jag länkade i föregående inlägg! Trots att det låter så fruktansvärt klyschigt så lär man sig något nytt varje dag. Tiden får utvisa om det var once in a lifetime eller om jag kommer använda det hela tiden, som barn som använder nya ord oavbrutet.

För att återgå till ett tidigare ämne (för visst vill ni inte ha en massa nya och aktuella ämnen hela tiden..?), så ska jag på någon annans hejdå-middag med familjen ikväll. Någon ska tydligen flytta till Kairo på söndag. Jag har sett fram mot detta som en kväll då jag och min familj skulle umgås och äta och dricka gott. Men nu är jag rädd för att jag inte ens kommer orka sitta på en stol. Ja, jag tycker synd om mig själv. Ja, jag är bitter.

Kommentarer
Postat av: kajsa

kryyyyyaaaaa nuuuuu

2008-08-20 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0