Familj-substitut

Har knappt sovit en blund i natt. Känner mig längt ifrån på topp men man ska tänka positivt har jag hört. Så idag ser jag fram mot middag med min pojkväns mamma. Alltid mysigt och gott. Jag behöver lite familj-substitut nu när min egen har varit borta i flera veckor.

Idag börjar OS. Men jag orkar verkligen inte bry mig, det är så mycket annat som snurrar runt i min hjärna just nu. Men jag hoppas Sverige tar någon medalj, folk blir så glada då.

Förresten Tove, har Sienna kommit ännu?

Kommentarer
Postat av: Tove

Nej hjärtat hon har ju inte det än! :(

Men jag lovar att skicka sms så fort det är på g! trodde att jag skulle få åka in den 7e men icke. tyvärr. men snart snart hoppas jag!

Och du, vi hinner ses innan du åker va?

2008-08-09 @ 12:29:46
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0