Inshallah

                         

En kvinna som visade oss en lägenhet idag frågade om jag och min pojkvän var syskon. Sedan deklarerade hon att hon inte tänkte hyra ut till oss om vi inte var gifta. Men det var vi ju förstås (tur att jag köpte en ring redan igår). Efter flera minuters trevande konversation på arabiska/engelska/franska blev hon riktigt varm i kläderna och bad till gud att jag skulle bli gravid här i Kairo. Men det är ju bara att spela med så det replikerades naturligt vis med ett "Inshallah".

Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-08-26 @ 23:53:33
Postat av: kaja

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHOHOHO

2008-08-27 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0