Män är från Mars och kvinnor är från Venus?

Och vad ska man blogga om när man ligger hemma sjuk? Enda gången som spänningen höjdes idag var när målarna utanför min dörr pratade om Amy Winehouse, kärlek och var man hittar de bästa vita gymnastikskorna. Svaret på skodiskussionen var tydligen Stadium, om någon undrar. Vem sa att killar är från Mars och tjejer från Venus? Jag och min syster skulle kunna avverka nästintill samma ämnen under loppet av fem minuter. Likheterna mellan män och kvinnor verkar vara fler än skillnaderna i alla fall.

Fast nu hör jag hur de bytt till det uppenbart outtömliga ämnet backhands...

Så här ska det tydligen se ut. Dagens tips på konversationsämne sponsras av allteanna.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0