Totally fab darling!

Tänkte ger er lite bilder på mina främsta stilförebilder.








En cigg och en Bolly är nödvändiga attribut för att uppnå den rätta stilen. Och svindyra kläder såklart. La Croix är en given favorit för damerna.

Om man ska vara lite allvarlig så är det inspirerande med serien och deras kläder hur de (framförallt Edina) kan ha på sig precis vad som helst. Inga gränser. Inga no-no´s. Inga pekpinnar. Dessutom verkar de dela min filosofi att man aldrig kan vara för uppklädd. Dress for success liksom. Gå inte ut i något halvdant, gå inte ut i något du inte känner dig fin i då blir man bara obekväm.

Och jag måste erkänna att jag älskar Patsy´s gula jacka på bilden ovan. Så stilren, så fint skräddad.

Kommentarer
Postat av: kojs

kolla videon på min myspace! den e faxyfaxy

2008-08-21 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0