Var är du lediga dag? Jag saknar dig

Med tanke på pretto, i fredags var jag och min pojkvän på parkteater, Göteborgsoperans balett visade utdrag ur tre föreställningar. Så vi stressade till Vitabergsparken (hade förresten aldrig varit där, inbiten vasastans bo som man är) med picknik och allt. Kan rekommenderas.

I går var jag i B´s fina lägenhet på förfest och sen blev det Trädgården. Har inte direkt varit ute mycket den här sommaren, men när jag väl har varit det så har det blivit Trädgården. Det är inte världens bästa ställe, men det känns liksom inte som det finns så mycket alternativ.

För övrigt har jag jobbat hela helgen och är minst sagt kåt på en ledig dag. Att jobba sex dagar i rad är inte min pryl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0