De första timmarna i Stockholm

På Arlanda möttes vi av en härlig välkomstkommité bestående av pappa, mamma och min pojkväns mamma. Det var så härligt att se dem! Sen skjutsade pappa hem oss och efter lite strul med nycklar kom vi äntligen in i lägenheten och kunde dumpa vårt bagage. Sen bar det av hem till mamma där det bjöds på våffellunch! Molly (hunden) var minst sagt avståndstagande och tyckte nog att jag svikit henne som varit borta så länge. Hon var sur helt enkelt.





Efter lunchen gick vi till Åhléns på Odenplan (jag behövde strumpbyxor till kvällen), där jag hann med att shoppa en snygg svart kjol (bild kommer senare). Jag är dödstrött och skakig men efter tre timmar hemma i min säng har jag fortfarande inte sovit. Jag är alldeles uppe i varv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0