Helvetet nästa

Efter middag med min pojkvän gick jag hem till R (eller egentligen B, men eftersom det redan finns en B så får jag kalla henne R) på Kungsholmen. Det är så fruktansvärt härligt att hon bor i Stockholm igen! Och på promenadavstånd. Vi fikade och pratade en massa. Och det var himla skönt att sitta ner och kunna prata, prata, prata. Vi hade ju inte setts på fyra månader så det fanns en hel del att ta igen.


B:s snygga trappuppgång.

Nu ska jag sova för att ha ork att ta itu med shoppandet imorgon igen. Det kanske låter som ett lyxpromblem för er som inte varit ute i butikerna under mellandagsrean, men jag kan säga er att det är som en lightversion av min föreställning om helvetet. Ja det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0