Kairo 16.1

Jag har inte alls känt mig frisk idag. Febrig, ont i huvudet, snuvig och hostig. Så min pojkvän och E fick åka iväg själva. Och det var väl ganska lägligt för jag behövde lite tid att plugga. Och inget ont som inte för något gott med sig, för nu på kvällen känner jag mig bättre än vad jag gjorde igår kväll.

Vi skulle ha åkt med Klara och Benjamin till den icke turistiga delen av Khan al-Khalili, men jag kände mig dålig och O och E var så trötta att vi valde bort det. Synd, men vi får försöka ta oss dit någon annan gång. Istället har vi tagit det lugnt hemma förrutom en kort avstickare till restaurangen Crave som ligger på Taha Hussein Street här i Zamalek.









Imorgon kväll blir det karaoke igen! Men nu ska sova och förhoppningsvis vakna frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0