Kairo 16.9

Idag åkte E hem. Mycket tråkigt. Men innan dess hann han och min pojkvän ta en vända till Gizapyramiderna medan jag var hemma och pluggade. Sen gick vi allihopa och köpte lunchmat och tittade på Family Guy. Men nu har han alltså åkt och det känns ganska tomt. Jag vet att jag har sagt det förut men det är verkligen konstigt hur fort man vänjer sig vid en persons närvaro.

Förrutom att E har åkt så åkte Klara och Benjamin idag. Det känns så konstigt att vara här i Kairo utan att ha möjlighet att umgås med dem. Jag har en liten klump i magen faktiskt.


Djurtransport i Kairo.


Igår pysslade jag och dessa julkort är resultatet. Så håll i hatten, iår får faktiskt några utvalda personer julkort.

Nu ska jag försöka fortsätta med min hemtenta (som förövrigt inte alls artar sig som jag hade hoppats) och ikväll ska jag och min pojkvän på opera!



Kairo 16.8

Igår hade jag besöksrekord på bloggen! Så himla kul! Det är jättekul att ni är så många som kan tänka er att läsa om och titta på bilder från mitt liv och Kairo. Jag blir varm i hjärtat. Extra glad blir jag när ni kommenterar också, för du får jag en uppfattning om vad ni tycker är intressant (och vad jag borde sluta tjata om).


Hur som helst, det jag vill säga är; Tack för uppmärksamheten!

Kommentarer
Postat av: fia

Vad kan jag säga annat än att det är välförtjänt!

2008-12-05 @ 10:26:30
Postat av: Anna

Tack!

2008-12-06 @ 09:22:29
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Tove

om du lägger ut en bild på dig med så kommer du får mer läsare. eftersom du är vacker min anna! =)

och smart. jag menar, hur många tjejer är både och? ;)

2008-12-06 @ 23:49:16
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anna

he he, tack Tove! Gulle dig.

2008-12-07 @ 23:51:09
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0