Kairo 17.3

Jag är sönderstressad av min hemtenta (som börjar likna ett skämt och ska lämnas in om exakt 3 1/2 timme) och min pojkvän är däckad av magsjuka. Vilket par. Vi skulle behöva en betjänt. Någon som skulle passa upp på oss, laga mat, handla o s v. Det värsta är att det känns som livet är on hold. Jag har inte tid och min pojkvän har inte kraft att fixa inför resan. Och i och med magsjukan är det osäkert när vi överhuvudtaget kan åka. Det känns som dagarna bara går utan att något blir bestämt. Så vi kanske behöver någon typ av livscoach (herregud vad jag ogillar det ordet) som bestämmer var, när och hur vi ska åka och bokar biljetter och hotell. Ja, det vore bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0