Kairo 18.6


Som sagt, idag är det tredje advent och min pojkvän är tillbaka på AUC. Det känns så otroligt tomt hemma i lägenheten. Jag försöker intala mig att det är sista veckan och att vi snart har massa ledighet ihop igen, men jag har en känsla av att de har sista dagarna ensam i lägenheten kommer gå extremt långsamt.

Om sex dagar är vi hemma och vid elva-snåret på lördag räknar jag med att få se min familj (tyvärr inte Kajsa eftersom hon sluter upp från London först på julafton). Det ska bli så härligt. Min pojkvän har beställt våffellunch och jag en massa vit snö. Jag kommer sakna Kairo men det är bara att inse att jag älskar min familj och mina vänner mer. Det ska bli skönt att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0