Kairo 19.2

Efter mycket om och men ska ni nu äntligen få se mina secondhand-fynd (?) som jag inhandlade för ett par veckor sedan på den stora secondhandmarknaden vid slutet av 26 of July-bron. Är fortfarande inte säker på om jag gillar dem.

     

  

Vad tycks? Om inte annat är pälsen (fejk såklart) perfekt när jag kommer till Arlanda på lördag med en packning full av sommarkläder. Förrutom dessa plagg köpte jag också en stor stickad grå kofta, men den har jag precis handtvättat så den får ni se vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: kajsa

waaaaaaaaaaaaaaah, allt va skiiitsnyyyyyyyyyygt! kan jag få? en sån där päls har jag letat efter! o kavajerna zazaza!

2008-12-16 @ 19:55:12
Postat av: Anna

zazaza! vi får väl dela lite då!

puss

2008-12-16 @ 20:17:36
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: tove

ååå massa fint och jag vill oxå haaaa pälsen! dammit. hallå där snygg päls raggar på den

2008-12-18 @ 01:25:24
Postat av: Anna

ha ha, tack Tove!

2008-12-18 @ 15:43:19
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0