Kairo 20.0

Är det inte typiskt att någon grävt av Internetkabeln så HELA Egypten är internetlöst? Ett helt land kan inte använda internet... Hur kan hela landets internetförsörjning vara beroende av en kabel? Det är ju absurt. De tror att det kommer att ta över en veckan innan någon kan använda internet i Egypten. Detta gjorde mig galen vår sista dag i Kairo. Jag hade packat färdigt och ville bara fördriva tiden. Typiskt va? Men nu är jag i STOCKHOLM, så nu ska jag ge er lite bilder från de sista timmarna i Kairo.






På väg hem från restaurang La Bodega vinkade denna snögubbe hejdå.


Klockan ett på flylgplatsen. Incheckningskön är lång och går långsamt.




Självklart är flyget försenat.




Som tur var kan vi fördriva tiden med Sopranos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0