Nyårsklackar

Åh, vilken bra dag, hittils i alla fall. Först mysig frukost med familjen, sen en kort vända ner på stan för att hitta nyårsklackar. Och jag är så himla nöjd, jag hittade de perfekta skorna till den svarta klänningen. Alla fester blir roligare om man känner sig snygg och bekväm i det man har på sig. Så är det för mig i alla fall. Och det tror jag jag kommer att göra ikväll.


Jag och min pojkvän unnade oss lunch på NK. Snart (2009) är det dags för en mer återhållsam livsstil...


De perfekta nyårsskorna.

Min pojkvän hittade en snygg kofta på Whyred, så han var också nöjd. Ikväll blir det middag hos J och B med ett gäng vänner och sen antagligen fest hos L. Jag återkommer med kvällens outfit.

Kommentarer
Postat av: kojs

pissnygga!

2008-12-31 @ 16:34:06
Postat av: Anna

Tack gullet!

2009-01-01 @ 04:42:16
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0