Vinterpromenad

Igår åkte jag alltså ut på landet för att fira lite jul med min pojkvän och hans underbara familj. Vi hade såklart hur trevlig och mysigt som helst och blev bjudna på en massa läckerheter. Efter lite fika gick jag, min pojkvän och hans mamma på en underbar promenad. Det var klart och nästan vindstilla och otroligt vackert.


Iklädd mammas stövlar och B:s benvärmare var jag redo för en vinterpromenad.





















Efter promenaden blev det lunch och sedan en rejäl omgång av det roliga sällkapsspelet Stockholmsspelet. Det kan jag verkligen rekommendera. Sen blev det ju heller inte tråkigare när det visade sig att jag och min pojkvän (som var på lag) vann överlägset.


Min pojkvän hade klätt den fina granen.


Låt mig presentera Värmdöfarsan, Östermalmstanten och Stekaren, alla karaktärer i Stockholmsspelet.


En av de urfina julklapparna från min pojkväns mamma.

Fram mot kvällen åt vi middag och sen var det dags för mig och min pojkvän att ta bussen tillbaka till stan för att inte missa festen hos C. Där var det massa folk och stämmningen var på topp. Efter ett par timmar där tog vi oss alla till Solidaritet för att bland annat höra min pojkväns kompis dj:n Backwall spela. Det blev en rolig men mycket sen kväll.

 
Julklapp till mig själv och tillika gårdagskvällens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0