Dålig på besvikelser

Att vara på stan var inte roligare Idag än igår. Massa folk och inget jag ville ha, trots att jag faktiskt behöver tjocktröjor, nyårsklänning och fotriktiga, varma stövlar. Jag blev på dåligt humör (jag är så dålig på att ta besvikelser) och var inget vidare sällskap för min pojkvän. Är det inte typsikt att när man väl har pengar så hittar man inget man vill ha? Men tillslut fick jag lön för mödan när jag hittade Whyred-kjolen jag spanat in länge på rea. Så nu är jag glad igen och snart ska jag och min pojkvän på middag hos pappa. Jo just det, jag köpte en klänning på Beyond Retro också, så det blir den eller den nya kjolen på nyårsafton.


Drottninggatan.


Rustad för en lång dag på stan i mammas sköna Clarks-kängor, ny favoritkjol från Åhléns, min pojkväns skjorta, Carin Wester-jacka, kamelskinnsväska från Kairo och julklappsring från B.


PUB.


Min nya Whyredkjol, tillika julklapp från min pojkvän.

Fast jag behöver fortfarande verkligen ett par sköna stövlar utan klack, jag kan ju liksom inte gå omkring i Skånes mylla i högklackade stövlar om en vecka. Det skulle se lite väl töntigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0