En bulle i ugnen

Ja, just det, igår kom Tove och hälsade på i butiken. Men numera är det inte bara Tove som kommer, kulan på magen är så stor att man nog får säga att den både är Tove och lillasyster som kommer. Storasyster (som självklart var där och förgyllde dagen as well) berättade stolt att hon hade köpt en present till sin syster. Hon är så gullig med sin arvarliga min, man smälter såklart.

Tove, jag håller tummarna för att lilltjejen ploppar ut snart så att vi kan börja lära känna henne!

Kommentarer
Postat av: Tove

Aaaw ett helt inlägg bara om mig. Jag blir alldeles rörd! ;)

Nu är vi i högsby och jag är fet fet fet. Duuu Anna sen när jag kan förtära alkohol blir det ett glas (eller 2) vin på en restaurang! =)

Jag lovar att höra av mig så fort lillan (Sienna) behagat komma ut. Idag ska vi gå omkring i enorma Högsby och kolla lite. Jag måste ha en ny parfym. Tips? Puss

2008-07-23 @ 10:22:36
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0