Stackars blogg

Jag börjar ana att jag har undvikt den här stackars bloggen. Jag borde ju ha kastat mig över datorn när jag kom hem från seglingen i igår vid lunchtid. Men icke. Min brist på uppmärksamhet kanske leder till att bloggen blir utåtagerande och hamnar i "fel sällskap"! Den är ju fortfarande mycket ung och skulle lätt kunna falla för grupptryck o s v. Detta får inte ske. Jag hade velat lösa problemet genom att lägga upp en massa bilder från semestern, men kameran glömdes på båten och min fantasi har nått en minusnivå så jag vet inte vad jag ska fylla denna ynkliga blogg med. Stackars, stackars blogg.

Kommentarer
Postat av: Tove

meh! du kan ju till exempel skriva att du fick ett tjockisbesök idag! duh! :op

2008-07-21 @ 22:40:13
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0