Årets första dopp

Förlåt. Nu gjorde jag det igen. Det är kanske lika bra att jag inte lovar att skriva ett inlägg varje dag, i alla fall inte när det är så här bra väder. Jag ska försöka skriva mer, åtminstone regniga dagar.

Jag och min pojkvän har precis komit hem från en kort badsessior i Brunnsviken. Årets första dopp var efterlängtat och skönt, precis lagom svalkande. Det blåste lite vid vattnet vilket direkt gjorde mig sugen på att segla. Pappa är säkert ute med båten, det hade ju varit gött att följa med... Nu ska vi snart vidare till min pojkväns mamma för att fira hans födelsedag i efterskott. Om det inte blir väldigt sent så skriver jag mer ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0