Materiella ting


De senaste dagarna har gått i shoppingens tecken. Klänningen ovan hittade jag på lunchen i förrgår. Jag bär sällan mönstrat och den här klänningen är ju verkligen multi-mönstrad så nu är det bara att vänja sig.

Igår kom jag hem med den här klänningen. Det var ett riktigt kap vill jag lova (H&M började sin rea igår nämligen). Ytterligare en klänning med mycket färg och mönster.


Imorse åkte jag och min pojkvän till Whyred-utförsäljningen. Där fyndade jag dessa två plagg (min pojkvän kom för ovanlighetens skull hem tomhänt).

Ett linne med plisserade detaljer i skjorttyg och en jerseyklänning med tvinnat skärp i midjan. Fina, eller hur?
Jag vet att halva Stockholm gick runt i den färgstarka varianten av Whyred-klänningen förra sommaren, men det tänker jag bortse från. Jag tycker ju fortfarande att den är fin och den gråa färgställningen känns mer tidlös.

Men nu är det definitivt slutshoppat för min del ett bra tag framöver, pengarna ska ju räcka till London, semester, Kairo o s v, o s v...

Kommentarer
Postat av: fia

Grattis!!! Läckra grejer!

2008-06-13 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0