Sexuella trakasserier

Tog en enkel middag med L och K på Fridays efter jobbet idag. Det är så skönt att få sitta ner och prata utan att jobbet hela tiden kommer emellen. Annars har det bara varit jobb idag. Förrutom en kort incident av sexuella trakasserier. Ja, ni läste rätt. Gick förbi en man i rulltrappan, varpå han smäller till mig på rumpan med en flugsmälla! Helt stum vänder jag mig om, han ler och säger att jag hade en fluga på rumpan. Nej, jag skojar inte. Helt sanslöst. Blev helt mållös och gick bara vidare. Det är i de lägena man vill slippa tunghäfta och leverera en dräpande kommentar. Det är ju den satans mållösheten som gör att sådana airheads kommer undan med sådana och liknande beteenden. Först ska jag bekämpa tunghäftan, sen alla dessa airheads till män.


Kommentarer
Postat av: martin

han ville nog bara ha kontakt och visste inte hur han skulle bete sig

2008-06-11 @ 23:04:15
Postat av: Anna

kanske, men det gör det inte ok

2008-06-11 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0