Återblick

Igår var det lite kalas hos mig och min pojkvän. En massa trevliga människor kom och umgicks, en del gick ut och andra stannade. Mycket trevligt. Roligt att det kom lite otippat folk också. Men nu är jag trött, trött, trött. Oväntat nog ser dock lägenheten skinande ren ut, tack vare Martin. När jag var så trött att jag inte orkade röra mig en milimeter från sängen och min pojkvän var och åt på en stor hamburgerkedja (ingen reklam här inte...), så stod Martin och sorterade pantflaskor och glasflaskor, diskade och torkade av bord och diskbänk. Han till och med torkade delar  av disken och ställde in i skåpen. Dessutom tog han med sig allt glas och slängde i återvinningen på vägen hem..! Han gick inte att stoppa. Otroligt skönt så här dagen efter. En eloge, Martin! (Och Martin, tack för att du tog med sladden! Om man måste gnälla, och det måste jag alltid, så kom du dock fruktansvärt sent. Förresten så är det en otroligt dålig vana att alltid komma med en negativ kommentar efter man har gett någon beröm. Jag måste bättra mig på den punkten. Det är inte sympatiskt.)

Så här såg gårdagskvällens outfit ut:
image14
Fram mot småtimmarna var jag dessvärre tvungen att byta till en löst sittande klänning, byxorna tryckte alldeles för hårt på min stackars mage... 


Kommentarer
Postat av: tove

vad har fröken på sig för pnts? Jättejättefina!

2008-05-04 @ 20:08:09
URL: http://tovelicious.blogg.se
Postat av: anna

tovsan, det är ett par cheap monday faktiskt.

2008-05-05 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0