Bills, bills, bills...

Varför har jag fått en räkning på en film som jag och min pojkvän hyrde för kanske ett halvår sedan? Jag är tyvärr rädd att det var min pojkvän som skulle lämna tillbaka den. Ni som känner honom vet att hans minne inte alltid är det bästa och att han kan vara lite disträ när han har mycket att göra. Så nu undrar jag... har han kanske lämnat tillbaka filmen på fel videobutik? Måste nog dit och bråka lite, är inte så sugen att betala för en film jag inte har. Kanske har personalen i videobutiken gjort ett misstag. Hoppas det.

Idag är jag för övrigt både superglad och lite nervös, det verkar nämligen som det blir Kairo i höst... Så nu vet ni vad jag ska googla ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Anna, lämna mig inte!!!!!!!!!!=)

2008-05-28 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0