Inga fler lågvattenmärken, tack!

Två dagars ledighet, hur underbart är inte det? Jag njuter till fulla drag och passar på att vara en bra flickvän som lagar middag och sånt. Mitt enda dilemma för tillfället är att försöka hitta en okey födelsedagspresent åt min pojkvän som fyller år redan på söndag. Man blir ju rätt begränsad av att ha en snäv budget, samtidigt som man vill ge den perfekta presenten. Tyvärr ligger det en extra press i att min pojkvän är okrönt världsmästare i att ge presenter (till mig i alla fall). Han prickar helt enkelt alltid rätt. Jag känner att det var ett lågvattenmärke när han fick ett våffeljärn av mig. Visst gillar han våfflor, men kanske inte att göra dem. Tusan.

Kommentarer
Postat av: kojs

jag tyckte vaffeljarnet var fint, jag...

2008-05-27 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0