Mardröm

Inatt drömde jag att mina Acne LUV hade töjt sig för mycket... snacka om att vara besatt av sitt jobb.

Kvällen har för övrigt spenderats som följer. Stängning av butiken och sen lite vin och nötter i personalrummet med Linda och Kristine. Sen bar det av till söder för att hitta någonstans att äta. Det visade sig vara lättare sagt än gjort. Inget föll oss riktigt i smaken. Tillslut hittade vi ett ställe på Folkungagatan som fick duga. Gott var det i alla fall. Sen bar det av med långa kliv till Imperiet där DFG hade after work. Mycket folk man känner och bekanta hade tagit sig dit. Trevligt, trevligt. Nu måste jag gå och lägga mig. Det är en dag imorgon också. Varför säger man så egentligen? Det är klart det kommer en dag imorgon. Alla dagar följs ju automatiskt av nya dagar. Ja, ja, har aldrig riktigt fattat alla ordspråk och talesätt om jag ska vara helt ärlig. Och det ska man ju. Usch va mycket skit jag skriver. Bäst att sluta.

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Anna hjärtat, stort tack för igår! Det var supertrevligt att mysa med dig och Krissy. Ni är så underbara båda två!!!Trist att inte Tess och Tovelito kunde följa med. Vi får göra det snart igen!
Snacka om att du är hängiven ditt jobb när du drömmer om det! Men räkna med en töjning på en halv till en storlek=)
puss puss

2008-05-07 @ 19:35:57
Postat av: Anna

Åh, tack själv, det var verkligen SÅ mysigt och trevligt!
Puss på re!

2008-05-07 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0