Ska man sjunka så lågt?

Funderar seriöst på att se Bodyguard som börjar om trettio minuter... Jag menar, när en sångerska (eller en modell för den delen) försöker sig på filmbranchen blir resultatet sällan så lyckat. Och att ha Kevin Costner på rollistan garanterar inte nödvändigtvis att det är en bra film. Jag såg den i och för sig upprepade gånger när jag var yngre, men jag har fått för mig att jag har utvecklat en bättre filmsmak sen dess. Detta är antagligen bara önsketänkande. Tusan.

Igår räddades kvällen av min pojkvän, inköp av Scrubs säsong fem och godis. Lovely. Jag är nog tyvärr ingen partytjej, trots att det låter häftigare. Att umgås med min pojkvän är underbart men kan dessvärre leda till pinsamma uttalanden som detta: "Ha ha vad jag är rolig! Jag är så här kul hela tiden, du missar massor när vi inte är med varandra!". Självgodhet kallas det tydligen. Jag måste verkligen sluta säga vad jag tänker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: kojs

hahaha that's my girl!

2008-05-20 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0