Kairo 10.8

I brist på fysisk (och psykisk) aktivitet under dagen tog jag och min pojkvän en kvällspromenad som slutade i en slipsorgie. Vi hittade nämligen en affär full av slipsar i alla tänkbara färger och mönster. Vi gick även in i en affär med herrkläder som sålde en H&M tröja... Lite konstigt att sälja en kopia av ett märke som för det första inte är dyrt och för det andra inte går att köpa någon annanstans än i deras egna butiker. Om man ska sälja kopior får man åtminstone göra lite research. Tycker jag.


Supreme Counsil of Antiquities.

Som en liten parentes så ringde min pappa från Luxor och berättade att han hade köpt TRE mattor och att jag därmed kan säga bye bye till något eventuellt arv. Hoppas mattorna var fina i alla fall.

Ma salama banana allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0