Kairo 12.3

Appropå ingenting så måste jag bara skryta lite om min pojkvän. Denna man har snusat sedan tidernas begynnelse men är nu endast en storkonsument av nikotintuggummin! Han har varit snusfri i ca 7 veckor men får kämpa varje dag mot beroendet. Och varje dag klarar han det. Ibland händer det att han röker en vattenpipa för att stilla suget men även det har han dragit ner på. Han har en otrolig beslutsamhet som är beundransvärd.

Och appropå ingenting (igen) så har jag bokat biljetter hem till min syster över jul (med hjälp av pappas pengar bör tilläggas). För er som inte vet bor hon i London. Det hade känts jättekonstigt att fira jul utan henne. Men nu kommer hon på julaftons morgon och stannar till den 5e januari! Jag ser det lite som en julklapp till mig själv. Lonton tog min syster, men jag tar henne allt tillbaka då och då!

Kommentarer
Postat av: fia

Heja O!!!

2008-11-13 @ 13:10:39
Postat av: Britta

Fantastiskt O!!

2008-11-13 @ 18:50:56
Postat av: kajsa

gulle dig, jag e glad!

2008-11-15 @ 22:07:25
Postat av: Anonym

gulle dig, jag e glad!

2008-11-15 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0