Kairo 12.4

Igår var en väldigt kul kväll, det är därför ni inte har hört av mig tidigare. Efter en kort vända till gymmet skyndade vi iväg hem till K och B. Där bjöd B på en fantastiskt god middag och stämningen var på topp. Jag gillar verkligen att umgås med dem. Senare på kvällen tog vi en taxi till K:s klasskompisars lägenhet där det var förfest/fest. Av de ca 12 personer som var där var de flesta svenskar, vilket man inte minst märkte på godiset som bjöds (Bilar bl.a).


Chips, Bilar, marshmellows, Maryland cookies, Refresher, muffins m.m. Allt fanns.


Utsikt från deras balkong.





Det blev en väldigt sen kväll som slutade med att jag och O följde med K och B hem igen och sov över i deras gästrum. Så idag har varit en riktigt slapp dag med hemkörd pizza, Flight of the Conchords och Idol. Härligt.


Flight of the Conchords.


På väg hem insåg vi att Disney är ett internationellt företag av stora mått. Här ser vi företagets närvaro på det lokala hamburgerstället.

Som ni kanske redan har insett så har mammor alltid rätt. Denna gång förutsåg mamma ett felköp långt innan mig. Jag fick nästintill en utskällning när hon såg skorna jag köpte på H&M för ett par dagar sedan (scrolla ner för bild). De är nämligen så fruktansvärt obekväma att jag haltar när jag går i dem. Varför envisas jag med att köpa billiga skor som är så obekväma att jag måste köpa nya hela tiden? Dumsnål kallas det. Mammor har alltid rätt.

Nu ska vi fortsätta kvällen med choklad och mer Flights of the Conchords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0