Kairo 12.7

Imorse kom jag på att jag och min pojkvän helt glömt bort svenskfikan som var i går klockan två. Attans! Fast å andra sidan var det hög prioritet på att förnya visum så det var väl lika bra att vi gjorde det istället. Synd bara att vi inte hörde av oss och meddelade att vi inte skulle komma. Ja, jag ingen idé att älta det.

Jag känner mig sjuk, något jag verkligen inte gillar. Ont i huvudet, halsen och allmänt trött och skör. Antagligen har jag blivit sjuk av för lite sömn och kalla nätter. Nu är det hög tid att köpa filtar till sängen. Hög tid. Min kära far befinner sig för tillfället i Lissabon och jag tycker att han ska ta en sväng om Kairo och pyssla om mig. Äh, va tusan, hela familjen kan väl komma och ta hand om sjuklingen i Kairo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0