Kairo 13.4

Har jag berättat att vi har gratisätare i vår lägenhet? Som bara äter, utan att varken tacka eller bjuda tillbaka? Vi har varken sett räken av ett tackkort eller en middagsinbjudan. Det har gått så långt att de inte ens hälsar när de kommer. Så är det. Det är vad jag kallar gratisätare. Har de inte lärt sig någon vett och etikett? Var är Magdalena Ribbing när man bäst behöver henne? Nåja. De är väl sådan till naturen, myrorna. Fast jag tycker det är ouppfostrat.

Min pojkvän påstår att man kan äta myror medan jag anser att man då måste heta Mogli. Han säger att det finns länder där myror serveras tillsammans med smält choklad. Driver han med mig eller har någon drivit med honom? Om inte så kan ju vi kontra med att göra dessert på våra objudna gratisätare. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Britta

Anna, har inte O berättat att han vann "myrätartävlingen" på fotbollsskolan o fick äta lika många bullar som han hade ätit myror - kommer inte ihåg hur många han fick i sig, men det var över 20!!

Kram kram

2008-11-19 @ 19:53:11
Postat av: Anna

Ha, ha, ha! Britta, det var nog den absolut bästa/roligaste/mest användbara kommentaren jag någonsin fått!



många kramar och Tack!

2008-11-20 @ 00:12:16
Postat av: O

Men mammaaa... va pinig du är



hahaha

2008-11-20 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0