Kairo 13.6

Jag gjorde det stora misstaget att säga ja när vår real estate agent frågade om det var okey att han visade vår lägenhet för en tjej som var intresserad att hyra den när vi har åkt hem. Big mistake. Det resulterade i en stressig runda i mataffären och en om möjligt ännu stressigare panikstädning och vädring av lägenheten när jag kom tillbaka. Varför är jag så dålig på att säga nej? "Nej det passar inte idag" är inte otrevligt och definitivt mer sanningsenligt. Varför ska det vara så svårt? Varför känner jag att jag måste vara den där hala räven till lags?

Men nu har de varit här och om det kom något gott ur det så var det att det ser mycket fräschare ut här hemma. Och det behövdes, inte minst för att vi ska ha middagsgäster ikväll. K och B kommer hit och det ryktas om någon typ av "helkväll". Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0