Kairo 13.8

Jo det blev en helkväll. Men den började lite olycksbådande med att vi (jag och min pojkvän) upptäckte en ytterst populär myrstig. Och så kunde vi ju inte ha det. Men en manöver som involverade myrgift och en dammsugare löste problemet.



Ungefär samtidigt som alla myror försvunnit på ett eller annat sätt kom Klara och Benjamin. Jag har alltid så trevligt och kul med dem så redan vid detta tidiga stadie visste jag att de skulle bli en toppenkväll. Vi åt middag (som faktiskt blev lyckad) och sedan bar det av till Bora Bora, en stor restaurang/bar vid Nilen på södra Zamalek.











Efter drinkar där, mycket prat och ett kort gästspel av K så tog vi (jag, O, Klara och Benjamin) en taxi hem till oss igen. Där fortsatte snacket och klockan började närma sig sex på morgonen när de begav sig hemåt. Sällan känner man sig så ung som när man går och lägger sig när solen går upp. En helkväll alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0