Kairo 13.9



    

  

Till vår stora glädje fick jag och min pojkvän varsitt kinderägg av Klara och Benjamin. Men idag när de tre överaskningarna (spännande, en leksak och choklad) skulle avnjutas visade det sig att dessa kinderägg inte alls var som de jag är van vid från min barndom. De gamla kinderäggen (eller de kanske fortfarande finns, jag har ingen aning) bestod ju av ett chokladskal och en mer eller mindre värdelös plastleksak inuti. Men de här nya kinderäggen var mycket mer avancerade (ovan ser ni en visuell breskrivning av hur dessa ägg ska hanteras).


Min pojkvän fick den enligt mig bästa leksaken, så gentleman som han är var han villig att byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0