Kairo 14.5

Dagen har till största delen spenderats framför datorn för att få iväg jobbansökningar, men jag har också hunnit plugga lite. Om detta finns det såklart inte så mycket att säga, istället får ni hålla tillgodo med lite bilder från min dagliga promenad för att möta min pojkvän som kommer med buss från universitetet.










Min pojkväns skolbuss.


Vi träffade på Kitler också.




På bageriet hade de goda mjuka pepparkakor, så det ska inhandlas till adventsfikat på söndag. Observera att min pjkvän har hunnit bita till i kakan innan jag hann säga stopp.

Kommentarer
Postat av: Tove

det är observerat fröken.

Men du, vad gulligt med rosa soptunna (?) :)

2008-11-26 @ 00:28:39
Postat av: Anna

javisst är den gullig!

2008-11-26 @ 02:39:54
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0