Kairo 15.5

Det blir inga bilder på inköpen idag. Känner mig alldeles för sjuk och trött. Dödstrött faktiskt. Och så är jag lite rädd att jag har gjort typiskta loppismisstag. Ni vet, allt är billigt så man köper en massa konstiga grejer som man sen aldrig använder. Några sådana tror jag jag gjorde idag. Det största problemet var att det inte fanns någon spegel, så man fick helt enkelt chansa. Tror inte det gick så bra. Oavsett om jag gjorde bra eller dåliga affärer igår så ska ni få se bilder imorgon.

Förrutom att visa er bilder på en del skumma kläder ska jag imorgon städa, hämta E på flygplatsen och sen på kvällen blir det födelsedagsfest och karaoke. En rolig dag och då vill man ju inte vara sjuk. Så nu går jag dessutom runt och är stressad över att jag är sjuk. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0