Gårdagens inköp och dagens planering

Politiska, religiösa, kulturella, filosofiska och samhällskritiska inlägg lämnar jag åt andra bloggare att skriva. I den här bloggen är det mest yta som gäller. Igår blev det lite shopping och här kommer bildbevis.


Mitt nya armband.


Kajsas matta.

Min pojkvän har åkt till AUC och B, mamma, och Kajsa har åkt till pyramiderna. Det är första gången jag släpper iväg dem helt själva så jag hoppas att de klara sig bra. De har fått en hel drös med förhållningsregler, människorna vid pyramiderna är nämligen väldigt uppfinningsrika när det gäller att lura av turister pengar. Men det går nog bra. De har skinn på näsan. Jag ska ägan förmiddagen åt plugg och sen möta dem för lunch. Sen får vi se vad vi hittar på. Kanske moderna muséet? Eller någon moské? Galleri? Eller promenad? Ja, vi får de, det finns mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0