If I was a rich girl

Ja, om man ändå hade pengar... Här kommer i alla fall lite ögongodis och inspiration från några av de stora internationella modehusens höstkollektioner. Här är mina favoriter, fast mitt hjärta kommer alltid slå hårdast för våra extremt duktiga svenska designers.


Cholé


Vivienne Westwood red label


Proenza Schouler


Christopher Kane                         Calvin Klein


Givenchy


Alessandro Dell'acqua            Viktor & Rolf


Emanuel Ungaro


Drien van Noten                     Burberry Prorsum                        Empirio Armani


Donna Karan


Fendi                                       Moschino                                 Rodarte

Kommentarer
Postat av: fia

Jag förstår din fascination för vackra kläder men är inte modellerna litet läskiga?

Måste man vara så pinnasmal för att gå på catwalken?

Vad säger deras mammor? ;-)

2008-10-09 @ 09:22:23
Postat av: Anna

Jag håller med, man borde kunna se normal ut OCH vara toppmodell. Men jag bör också säga att modellerna blev lite extra smala eftersom jag ville få plats med tre på varje rad... Så många av dem blev mer avlånga än de egentligen är... Vi får trösta deras mammor med det.

2008-10-09 @ 09:58:08
Postat av: Tove

Så du har redan gjort smala modeller ÄNNU smalare. SKANDAL! ringer aftonbladet

Mycket man ville ha utav det du visade upp här. Om man ändå hade pengar som du skriver. :)

Puss! Nu ska jag hämta Adriána på dagis = ut i regnet! Fy fabian!

2008-10-09 @ 11:52:21
URL: http://tovelicios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0