Kairo 6.3

Idag har jag som sagt pluggat. Och varit totalt strandsatt i lägenheten för vår hyresvärd sa att hennes chaufför skulle hämta hyran klockan tolv. Så jag satt hemma och väntade och väntade. Klockan blev tolv, ett, två, tre och till och med fyra. Då kom min pojkvän hem och vi ringde och frågade om det inte var idag han skulle komma, men hon hade tydligen glömt (om hon kan glömma en rejäl hyra så lätt, så kan jag gärna behålla den...). Så där hade jag suttit hela dagen och väntat i onödan. Jag hade inte ens vågat gå till affären och köpa vatten och vi hade inte en enda droppe i huset. Så vid fyra när det visade sig att hyresvärden hade glömt var jag rätt så trumpen och missnöjd. Min pojkvän var tvungen att rasta mig runt kvarteret för att få mig på bättre humör.

Även denna kväll avslutades med mezze från Five Bells och ett avsnitt Six Feet Under. Sa jag förresten att jag har pluggat rätt mycket idag också? Jajamensan.


Restaurang Five Bells.

Kommentarer
Postat av: Tove

"Min pojkvän var tvungen att rasta mig runt kvarteret för att få mig på bättre humör"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-10-07 @ 22:58:25
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Tove

förresten...hade han koppel ;O)

2008-10-07 @ 22:58:51
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0