Kairo 6.5

Plugg idag igen, men för en gångs skull kom min pojkvän hem tidigare så jag tvingade iväg honom till City Stars för lite konsumtionsfrosseri. Jag hade såklart hoppats att H&M-stövletterna som jag visade i det tidigare inlägget hade kommit till Kairo-butiken men icke. De har fortfarande samma sortiment som fanns på H&M i Stockholm långt innan jag åkte.


City Stars, ett rikigt konsumtionsmekka.


En blommig blus från H&M blev det i alla fall.


Wagamama.

Londonbaserade kedjan Wagamama finns även i City Stars. Jag och min pojkvän har blivit alldeles för bra på att hitta ursäkter för att slippa laga mat hemma. Inte bra. Nu ska dert bli skärpning på den fronten. Men oj, oj vad gott det var med Wagamamamat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0