Kairo 9.2

För ett par månader sedan kom jag och min pojkvän överens om att jag skulle ha en present. Jag kommer faktiskt inte ihåg anledningen längre, men idag fick jag den i alla fall. Hur perfekt är det inte med lyxig choklad när man tentapluggar? Kände mig dock lite lätt illamående när jag slängt i mig hela asken med ringa hjälp från min pojkvän.


Jag hade hunnit äta upp några när jag kom på att den fina förpackningen borde förevigas.

Mitt i ett lunchavsnitt Idol hörde jag ett numera obekant ljud. Regn i Kairo!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja, visst var det häftigt att det regnade en skvätt. Eller, rätt ordentligt faktiskt även om det tog slut efter en kvart!

2008-10-24 @ 22:47:58
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0