Dagens tävling

Okey, nu har jag surfat runt på andra bloggar och insett vad min saknar; tävlingar. Och jag vill ju inte vara sämre än någon annan, så nu utlyser jag min bloggs allra första tävling. Jag börjar i liten skala och kräver inte mycket från deltagarna (och vinnaren får inte heller mycket till pris, tyvärr). Så här går tävlingen till:

Den som skriver den första kommentaren till detta inlägg vinner inget mindre än ett vykort från Kairo!

Men vad ska man göra med detta futtiga pris kanske ni undrar. Jo, man kan sätta det på kylskåpet, där brukar jag sätta vykort som jag fått. Andra alternativ är att använda det som drinkunderlägg eller lägga det under den där möbeln som inte står stadigt. Alternativen är oändliga när man väl tänker på det, så skynda er att skriva det första inlägget!

Kommentarer
Postat av: Eric Alhanko

Hej Anna!

Är du i Kairo?! Galet.. (kanske bara jag som är dåligt uppdaterad) :)Hoppas ni har det bra och att det inte dröjer allt för länge tills man får se dig igen!

Kramar!

2008-09-12 @ 00:49:01
Postat av: Tove

damn you eric! jag skulle ju vinna. crap. muttrar

2008-09-12 @ 13:42:13
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Eric Alhanko

Onödigt Tove.. ;)

2008-09-12 @ 19:10:54
Postat av: tove

hahaaha. okej då. lucky you.

2008-09-12 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0