Kairo 3.0

Om ni undrar varför jag plötsligt börjat på ett nytt avsnitt (3.0) som motiverar jag det med att jag nu har förklarat oss friska och att detta får ses som en nystart. Om ni undrade. Antagligen tänkte ni inte ens på det, men jag är ju som jag är, tror att alla märker minsta förändring när i själva verket de flesta är upptagna med sig själva så att säga. Det var inte meningen som någon slags pik, jag är precis likadan. Nog om det.

Jag och min pojkvän har precis kommit hem från en kort promenad längs Nilen. Låter inte det exotiskt? Och är det inte konstigt att detta inte bara är en veckas semester, att vi faktiskt ska vara här en längre period? Jag tycker det är helskumt. Riktigt mysko. När bestämdes det här? Var jag med då? Ett mycket konstigt men bra beslut fattat av mig själv (antar jag) utan en tanke på vad det skulle innebära.

På vår prommenad fick jag minsann höra att "You look egyptian" och till min pojkvän "How many camels did you pay for her?", ha ha ha. Han ville sälja papyrusmålningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0