Kairo 5.6

Kom på att jag knäppt nog aldrig hade öppnat de tjocka färgade fönstrena i badrummet. Ja, om sanningen ska fram så kommer jag på en massa saker att göra när jag egentligen borde skriva på min hemtenta... I alla fall, så här ser det ut utanför vårt badrumsfönster.


Utsikt från badrummet mot bakgården, visst ger det lite känsla av fängelse med gallerna?

Snart ger jag upp pluggandet för idag. Måste försöka rensa hjärnan för att få plats med nytt. Jag kan se de små demonstranterna i min hjärna med plakat med texter som "Allt ska bort!", "Tuta för fritid", "Vi vill ha kvällen kvar!" "Sluta plugga börja slappa", ja det verkar vara uppror där inne. Jag ska kanske koppla av och rensa hjärnan med en film efter maten? Det tror jag är en bra idé. Trots allt så måste jag ju vakna pigg och fräsch till sista tentadagen imorgon. Alla ursäkter är bra ursäkter, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0